Over mij

Mijn foto
Hallo, hey leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik ben Silvia en woon in Friesland (Nederland). Vroeger zat ik al naast moeders op de bank om mee te breien of haken. Het freubelen zat er altijd al in dus. Vooral als het 's avonds weer koud begint te worden begin ik weer freubelkriebels te krijgen. Dan brei ik iets maar die pennen vind ik maar onhandig. Ik haak liever of maak iets op een breiwiel (knifty knitter). Tegenwoordig haak ik weer. Patroon lezen kan ik niet maar ik probeer het te leren en van youtube leer ik ook heel veel. Hier laat ik mijn zelfgemaakte freubelstukjes zien. Liefs Silvia

maandag 13 september 2010

En nog een jurkje




Het blijft schattig om zulke kleine kleertjes te maken.

Dit is maat 62/68

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een bericht plaatsen