Over mij

Mijn foto
Hallo, hey leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ik ben Silvia en woon in Friesland (Nederland). Vroeger zat ik al naast moeders op de bank om mee te breien of haken. Het freubelen zat er altijd al in dus. Vooral als het 's avonds weer koud begint te worden begin ik weer freubelkriebels te krijgen. Dan brei ik iets maar die pennen vind ik maar onhandig. Ik haak liever of maak iets op een breiwiel (knifty knitter). Tegenwoordig haak ik weer. Patroon lezen kan ik niet maar ik probeer het te leren en van youtube leer ik ook heel veel. Hier laat ik mijn zelfgemaakte freubelstukjes zien. Liefs Silvia

dinsdag 5 juli 2011

Mijn eerste memobord



Dit jaar nog niet echt creatief geweest door prive omstandigheden. Maar gisteren toch genoeg inspiratie opgedaan om zelf een memobord te maken. Ik moet zeggen.....leuk om te doen en ook om cadeau te geven. Dus hier gaan er zeker meer van komen. ;-)

Groetjes Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een bericht plaatsen